måndag 1 juni 2009

För ca. 1 månad sen..

..gick jag helt random in på kungshems hemsida för att bara kolla, men jag visste ju att det va bostadsbrist, men till min förvånan, och glädje, så hade dom visst en ledig lägenhet i oppebygård :) bra tänkte jag, kommer närmare stan.
så jag ringde upp direkt, men så sa hon att tyvärr så va den redan uthyrd, men.. så knappade hon lite på datorn, "vi har en lägenhet på stan annars?!"
och där bor vi nu, i en kanonlägenhet verkligen, öppenspis och högt till tak, häftigt, nyrenoverat badrum och praktiskt planlösning. bara 3 minuter ifrån slottet som är min favoritplats i hela sverige.
Jag är helnöjd, att vi kunde ha sån tur :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul med er nya lägenhet - den låter super.
Hur kom ni hem i söndags?
Ungarna somnade i bilen hem och Leo sov till morgonen efter.
Kram kram från moster Annika
morsan.annika@yahoo.se